• Skip to main content
  • Skip to header right navigation
  • Skip to site footer

Poți salva o viață!

Proiecte caritabile ale PRO VITA București

  • Despre noi
    • Cine suntem
    • Rapoarte de activitate
  • Activități
    • Asistență pentru mame
    • Așezământul „Sf. Arhangheli”
    • Mărturii
  • Implică-te!
    • Donează!
    • Sponsorizări
    • 3,5 la sută din impozit
    • Voluntariat
    • Ghidul implicării
  • Blog
  • Sponsori
  • English
    • Social Establishment “St. Archangels” for domestic violence victims
    • Financial reports
    • Donate
  • Contact

Campania umanitară „Crăciun 2007”, la ora bilanțului

20 decembrie 2007

Asociaţia PRO VITA Bucureşti anunţă bilanțul campaniei social-umanitare de într-ajutorare „Crăciun 2007”, cu un buget total de circa 22.000 de lei

Între 10 şi 29 decembrie 2007, Asociaţia PRO VITA Bucureşti a desfăşurat o nouă ediţie a deja tradiţionalei campanii de ajutorare a unor persoane aflate în dificultate, cu ocazia Sfintelor Sărbători ale Naşterii Domnului.

În prima etapă a campaniei, pentru aşezămintele de plasament familial înfiinţate de asociaţia-mamă la Valea Screzii, jud. Prahova, aşezăminte care găzduiesc peste 200 de copii orfani şi abandonaţi, au fost alocaţi un total de 12.700 lei, din care 7.000 lei prin transfer bancar şi 5.700 lei sub formă de alimente.

De ajutoare băneşti totalizând 5.800 de lei au beneficiat în acest final de an şi 3 familii cu situaţii sociale foarte grele şi nevoi specifice.

În a doua etapă, pe 29 decembrie 2007, într-o acţiune desfăşurată în parteneriat cu Parohia „Eroii Martiri ai Revoluţiei” condusă de pr. paroh dr. Marius Lăcătuşu, s-au împărţit 280 de pachete cu alimente pacienţilor Centrului de Îngrijire şi Asistenţă „Sf. Dimitrie” şi Centrului Medico-Social „Sf. Luca” din Bucureşti.

Bugetul total al campaniei „Crăciun 2007” a fost de circa 22.000 de lei.

Coordonatorul proiectului, președintele filialei București a PRO VITA, dl. Bogdan Stanciu mulţumește, în egală măsură, tuturor societăţilor comerciale care au sponsorizat campania, în bani, bunuri sau servicii, şi fără de care proiectul nu s-ar fi materializat: Art Grafic Cluj, Alfredo Foods Bucureşti, Auto Fleet Management Bucureşti, Caliprix Bucureşti, Compus Construcţii Cluj, EuroArc Insurance Broker Bucureşti, GMP Advertising Bucureşti, Prompt Pardoseli Cluj, Quadra Invest Târgovişte, Romglu Braşov, Schiere & Partners Bucureşti. Mulţumim de asemeni donatorilor persoane fizice, celor care au sprijinit această acţiune prin implicare şi eforturi.














































 

Articol anterior: « PRO VITA București a inaugurat o casă pentru copii defavorizaţi, la Valea Plopului
Articolul urmator: Campania „Grâu pentru Valea Plopului” asigură pâinea copiilor de la Valea Plopului și Valea Screzii pentru un an întreg »

Reader Interactions

Trebuie să te autentifici pentru a publica un comentariu.

Să rămânem în legătură

Abonați-vă la newsletter-ul donatorilor, clicând pe butonul alăturat!

Abonare

Social

Follow along on social media

Contact

Get in touch with us here

1300 123 456

[email protected]

Navigation

  • Despre noi
  • Blog

Newsletter

Join our newsletter


Copyright © 2005–2021 · Asociația PRO VITA București
Găzduire: Bogdan Stanciu photography

Sus